2009. július 10., péntek

Live szeró barkácsolás alatt+Wallpaper

Az új terepet építgetik a fiúk meg természetesen elérhető immár a bázison az új menüpontok. Crm épp most vágja nyakon a fennsíkot egy finom falat npc-vel, szóval dolgoznak.

Sajnos nekem nincs most igazán időm perpetuumra, mivel hétfő délutántól kezdve Tokajban vagyok gyógykezelésen, mert túl alacsony a vér-alkohol szintem. Ha megesik hogy véletlenül összefutok esetleg valami fejlesztővel (teljesen véletlenül) akkor esetleg arról írok majd pár sort hogy miről tudtam velük fecsegni egy borospincében. Egyéb esetben ha unatkoznék egyik nap (aminek kicsi az esélye) és eszembe jutna valami könnyedebb téma, vések róla valamit. De nem hiszem hogy megfog történni. Most a hétvégén még tervben van egy iromány, de utána 1 hét szabadságra megyek, ezért a blogot csak jövőhét hétfőjén fogom biztosan frissíteni.

Az új live mappon megtalálhatjátok majd az új bázist, a régi bázis updatelt verzióját (kapott egy kis frissülést, jobban is néz ki) a fényezést, és ami érdekes, és eddig nem tudtam róla, de összedobtak a fiúk egy normálisabban kinéző radart is. (bal fent)

Fenébe, most már FullHD minőségű screenshotokat leakelek. Hajjaj. (cserébe megcsappant kicsit az fps) Viszont elkell ismerni, hogy minél nagyobb felbontáson játszunk ezzel a játékkal, annál nyugisabban férünk el. (És nem utolsó sorban minden felbontást támogat[elvileg, hehe]) (Hd lenne csak a blogspoton keresztül a picasa vagy mi nem rakja fel a fullhd képet, mert az nem esik jól a pocakjának.)

Habár ilyet se láttatok még a weblapon, de én kitaláltam hogy most csinálok. Csináltam. Wallpapert, azaz háttérképet. mert az jó. A felbontás nem túl szimpatikus, de legalább hajaz a szabvány méretre. Szabad használatra téve. ;)

Számolva a fejlesztőkkel: Azért lett lila a logó, mert az passzolt a környezetben levő színhez.
Yarr!

2 megjegyzés:

  1. Egyre jobban néz ki a játék. Csak így tovább :)

    Jó Tokajozást és "gyógyulást" :)

    Firstman

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük szépen! (devek nevében)
    Köszönöm szépen! :D

    VálaszTörlés