2009. július 27., hétfő

Infó csemege gyártás+bázis

Tegnap elhangzott pár hasznos információ a bázisokkal és a gyártással kapcsolatban, igyekezek rendezve megosztani veletek.

Mint azt már korábban említettem a gyártásnak, fejlesztésnek, javításnak, finomításnak és az újrahasznosításnak is van hatásfoka, vagy épp nyersanyag költsége. Mint kiderült, ez nem csak és kizárólag skilltől függ. Három dolog lép fel módosítóként. Első természetesen a skill. A második nem más, mint az adott bázist uraló factionnel való viszonyunk. A harmadik pedig a bázison található (mondjuk gyártó) modul szintje, és ebből fakadó alapvető teljesítmény. Tehát ha igazán jó hatásfokkal akarunk dolgozni (ami könnyen piaci fölényhez vezethet) érdemes saját bázison melózni, (hiszen mégis a saját vállalatukkal a legjobb a viszonyunk) és ott minél jobban törekedni az ilyen irányú fejlesztésekre.

Ez persze sok dolgot előre elárul. Mint azt korábban már említettem, nem fog minden bázis rendelkezni az összes funkcióval. Viszont a saját bázisok, illetve a bennük elvégezhető fejlesztési lehetőségek azonnal rámutatnak, hogy valószínüleg a saját bázishoz lesz egy irányító felületünk, amin keresztül fejleszthetjük bázisunk képességeit. Ebben a pillanatban viszont egyértelművé válik hogy a bázis létrehozása még csak nem is feltétlen terület birtoklás céljából fog megvalósulni. Habár az még ismeretlen hogy a különböző bázis funkciók miként lesznek elérhetőek, feltétlenül színesebbé fogja tenni a játékmenetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése