2009. július 1., szerda

Gyártás-Fejlesztés Info

Mivel nemsokára kikerül a gyártás fejlesztés az élő szerverre, ezért úgy döntöttem most erről fogok irkálni picit, nagy vonalakban. (nem lövünk le minden poént, hogy legyen felfedezni való is!)

Fejlesztés
Az egész úgy fog elindulni, hogy beballagunk a piacra és vásárlunk (vagy majd későbbiekben máshogy beszerzünk, hehe) egy szabadalmat. Ezt felhasználva tudunk a fejlesztés menü pontban ebből licencet előállítani. Alapból 1 időben, 1 szabadalom fajtából, 1 licenct állíthatunk elő. Amennyiben viszont szánunk rá szabadalmat, és azt például licenszek számának növelésére költjük el, úgy ezt a számot növelhetjük. Illetve időhatékonyságra és anyaghatékonyságra lehet még költeni el ezeket a szabadalmakat, így csökkentve a gyártási időt/költségeket.

Gyártás
A már kezünkben levő licensz, (és a vele kapcsolatban kifejlesztett gyártási eredményeinket) megfogva neki eshetünk a gyártásnak. A gyártás azért jelentősen több időt igényel, mint a fejlesztés, olyan 10x akkora időt. (pl egy Castel robot licensz kérelme 20 perc+, gyártása 5 óra +)

Fontos megjegyezni hogy csak a gyártásnak van pénz/nyersanyag igénye, viszont mindkettővel egyszerre több mindent is fejleszthetünk/gyárthatunk. Erre van egy százalékos terheltség mutatónk. Illetve van egy hatékonyság mutatónk, ezt a karakterünk fejlesztésével lehet növelni.

Javítás
Amennyiben rendelkezünk megrongált tárgyakkal, azokat itt helyre pofozhatjuk. A karakter skillje engedményt adhat a költségekből.

Finomítás
Nyersanyagból alapanyag, mondhatnánk. Ezen menüpont segítségével a bányászott vagy betakarított nyersanyagainkból varázsolhatunk alapanyagokat, melyek később a gyártásnál kerülnek felhasználásra. (vagy a piacon eladásra) 1-4ig terjed a szükséges nyersanyag fajták száma, a különböző alapanyagok létrehozásához jelenleg. Mindegyiknél konkrét darabszám van megadva, (százas értékekről van szó) amit össze kell kuporgatnunk 1 db alapanyag összekovácsolgatásához. Hatékonyságra kaphatunk bónuszt.

Újrahasznosítás
Számunkra már felesleges cuccainkat visszabonthatjuk az alapanyagok nemes sorába, így később máshol felhasználva őket. Tölteteket, töltényeket csak x darabszám fölött lehet újrahasznosítani. Egyébként pedig a visszanyert nyersanyag mennyisége az eredetihez képest, a hatékonyság mutatótól függ, ami itt szintén karakterünk tanulmányain áll vagy bukik.

Rövid végszóként: meglehetősen egyszerűnek találom a rendszert, így átgondolva, azt hittem sokkal bonyolultabb lesz. De könnyeden emészthető végülis, és nem igényel túl sok görcsölést. Az megint mástéma hogy ez kombinálva a piaccal, igazi kihívást teremt a játékosnak, a termékekkel való kereskedelem, gyártás.
Továbbá érdekes megjegyezni, hogy a sok karrier módosító miatt, egy vállalaton belül egyértelmüen ajánlott lépés lesz megosztani egymás között a munkát, hiszen ha nem szakértő végzi az egyik műveletet, komoly nyersanyag mennyiséget veszíthetünk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése