2009. július 29., szerda

Árnyékok+kopás & Extenzsönz

Mostanság az csapat egyik tagja (BoyC) kifejezetten az árnyékoláson dolgozik, amelyel egyre jobban halad, és kifejezetten szuperül néz ki, sokat dob a játék grafikáján. Valószínűleg minden árnyékot fog vetni, a robotok, az épületek, és a növények is természetesen. Továbbá ha jól értettem a robotok kopni fognak használatuk alatt, így látható lesz, hogyha valakinek már alaposan bejáratott robotja van, hiszen jelzés értékű harci sebek nyomai lesznek majd felfedezhetőek. Így végülis az öregedést, használódást is képesek leszünk képesek észrevenni. (amely a javítások melett azért természetesen nem veszít majd értékéből) Ezzel tudtommal az első olyan mmo lesz, amely ilyen jelegű featuret támogatni fog.

Amint az árnyékolás megfelelő állapotban lesz, biztos vagyok benne hogy elég sok screenshot fog róla szabadlábra kerülni. Továbbá az extension, azaz fejlesztések (Nekem csak skill) menüpontja úgytűnik kezd végleges formát ölteni, most erről kaptok egy szép képet. Mostantól az összes új karakter hasonló ablakkal fog találkozni, lévén hogy megszüntették az eddigi béta állapotot, miszerint minden skillből 5ös szintet kapott az összes karakter. Valószínűleg a korábban regisztrált karakterek is valamikor kapnak egy teljes skill újraépítést.

Amint láthatjátok, minden skillt 10es szintig lehet majd fejleszteni. Az ára attól függ, mennyire bonyolult a skill. (ez a sáv melett balra található) Így lehetséges az hogy van olyan skill melynek 6dik szintje 700xp-t igényel, míg más... (lekéne szoknom a skill szóról, hivatalosan extension vagy fejlesztés... ahh) fejlesztés amelynek első szintje is 500at igényel. Habár még nem biztos hogy fix információ, de elvileg percenként 1db xp-t kapunk. Átnéztem a skilleket, és az egyszerű, de hasznos skillek olyan 65-85xp-től indulnak, ami azt jelenti hogy a játék elején 3 óra játék melett is összejöhet az első pár fejlesztésünk. Aztán persze semmi rohanás, passzív xp rendszerben élünk.

2 megjegyzés:

  1. Üdv!

    Az elmúlt néhány héten gyakran látogattam erre a blogra, így találva rengeteg, naponta frissülő információt. Ez nagyon jól jön, főként, mivel a játék hivatalos weboldala jóval ritkábban szolgál hírekkel. Sok sikert és kitartást kívánok mind a játékban, mind pedig a blog terén.

    Magam is jelentkeztem béta teszternek, sajnos nem olyan rég, így sikerült lemaradnom a játékról, de azért remélem hamarosan eljön az idő, hogy én is kaphatom az xp-ket percenként!:)

    Egy dolog azonban elszomorít. Miért titkolják ennyire ezt az igazán forradalminak ígérkező játékot?Miért nem lehet regisztrálni a fórumra?
    Youtube-ra felkerült néhány videókhoz is csupa külföldi kommentár érkezett.

    Volna még itt valami, sok helyen keresgéltem, de nem akadtam rá. A hírek között a következő olvasható: "A hatékony kommunikációt .. .Teamspeak szerverrel támogatjuk."(http://perpetuum-online.com/News)
    Ez a lehetőség elérhető a halandók számára is?
    Hol találhatóak meg a kapcsolódáshoz szükséges információk?

    Köszönettel: Pemi

    VálaszTörlés
  2. Nem maradtál le semmiről, több dolog miatt is úgy döntöttek a fejlesztők hogy egyenlőre nem indul a következő closed béta hullám. Főleg több tartalmat szeretnének majd a fejlesztők a kezetekbe adni, és szeretnék ha a következő hullámból igenis maradna játékos, aki már kitart a játék mellet.

    Az hogy a fórumra nem tudtok bejutni nem aktivált accountal, ne zavarjon titeket, az egész fórum szinte kizárólag bug reportal foglalkozik, és esetleg ötleteket dobálnak be a teszterek. Tehát új információt onnan igazából nem szerezhettek egyenlőre, így nem hiszem hogy bármiről így lemaradnátok.

    Nem véletlen hogy külföldi játékosokra is figyelnek a fejlesztők, ugyanis a játék számára kritikus lesz hogy összejön-e egy ideális kezdő játékos szám, és biztosabb ha nem csak magyar játékosokat célozva próbálják promóciózni a játékot. Én magam is gondolkoztam már egy angol nyelvű bétablog írásán.

    A teamspeak szerver él, van ilyen, de ehhez a címhez is a fórumon van az infó. Megint csak nem vesztetek vele sokat, lévén hogy szinte alig van teszter ezért már a fejlesztők se járnak fel oda. Viszont IRC-en keresztül szinte mindig elérhettek minket, gyors és egyszerű kommunikációs csatorna. Ha jól emlékszem ehhez a kapcsolódási infók kint vannak a weblapon, de ha kell írhatok egy gyors IRC tutorial-t és töltök fel hozzá ingyenes progit is.

    Persze ez mind megfog változni a következő hullámnál, ahol reményeink szerint egyszerre legalább 200 személy fog szórakozni a játékkal...

    Mancs

    VálaszTörlés