2009. július 4., szombat

Elfek nem lesznek, de lesz más.

Noh, elkezdem nézni a videót, aztán kommentelem a dolgokat. Igyekszem a spéci érzékeimre hagyatkozni, tehát ha valahol nem valóságot állítok, akkor a Truhold Markson vállal felelősséget.

-Elfek nem lesznek. Tényleg.
-Az avatar készítő rendszer nem végleges, csak speciel mivel semmi hatása nincs a játékmenetre, ezért a végső lépésben lesz majd normálisra megcsinálva.
-A robotok szétszerelhetők. Láttam már rá példát, összemixelt robotra. Hát, majd meglátjuk. (nekem picit ellenszenves talán)
-Gépigény. Hehe, valószínűleg gargaj említeni akart, csak belekeverték a macportal. Egyébként pedig néha betegmódon felszoktam surranni a kis eeepc zseblaptoppal, amivel rendelkezek. A jelenlegi legújabb verziónál, véglegesen kiesett sajnos a készülékem a támogatásból. (hehe, egyértelműen a fényezés miatt, látványosan szétesik rajta :D) Ebből felvázolva, kb a következő system req-t találom nagyon-nagyon minimálisnak: 1,8ghz, Nem Intel vga. (nvidia/ati) (jelenleg)
-Handheld. Megkérdeztem őket, mert ez nekem is újdonság volt... Tehát a lényeg az lenne h technikailag mondjuk olyan klienst készíteni, amely nem képes a terepen mozgásra, és csak 2d grafikát mutatna, viszont a bázison belül gazdasági dolgokra, meg kommunikációt lehetővé tennének netbookoknál is. Illetve, mint a portolást említették, handheldre is kifuthatna a dolog. Viszont ezzel kapcsolatba megjegyezném, hogy ez szerintem szinte kizárt, hogy kiadáskor meglegyen, legfeljebb később, extra ként kerülne bele a játékba, mert a fiúknak most jobb dolguk is van, mint extra klienst fejleszteni. (tudom, érzem :)
-Esőrobot. rofl, még ha fel is vetik, nekem nem tetszene. Ezen kívül nagyon sok sokkal hasznosabb ötlet van a listán. Esetleg olyan modul, ami bizonyos helyzetekben előnyt hozhat, elképzelhető. Pl láva ellen, lávabakkancs, vagy mittomén. Questhez, instancehoz, vagy spéci helyen pvphez. Persze nekem sok szavam nincs hozzá, csak úgy érzem... Gargaj kommentje az esőrobothoz: először eső legyen.
-Sokkal látványosabb terep. Kiemelném hogy amit a screenshoton láttok, azok általában úgy jönnek létre, hogy amikor kell egy új terep, amin mászkálhatnak a bétások, és valamelyik dev elkezd terepet áskálni, ezután 5-6 perc alatt összedobál pár növényt fel alá. És szó szerint tessék érteni. Szinte biztosnak tartom azt is, hogy nagyon sok új növény modell fog érkezni, tehát azért jobban fognak kinézni.
-Saját bázis. Alap. Erről itt még nem írtam, de terület birtoklásról lenne szó, amit teljes mértékben támogat majd a játék. (most döntöttem el hogy erről és a kalózkodásról fogok írni cikket legközelebb)
-Diplomácia rendszer. Már működik, vállalati viszonyt, és személyi viszonyt tüntet fel. Majd később.
-Klingon nyelv még unsupported, majd később.
-Vállalati rangok. 8 eltérő rang van, majd erről is írok :)
-Habár erről ez nekem is új infó (én később érkeztem scenconra, sörözés céljából főleg, erről lemaradtam) az évvégi előrejelzés igazolja az én rálátásomat is. (open beta) Örülök neki, hogy ennek tudatán kívül is ennyire jól megtippeltem a csapat terveit.
-Nem lesznek elfek a játékban. törpék sem. Gnómok?! :'(

Remélem minden olyan infót megkaptatok, vagy megígértem hogy megkaptok majd, ami a videóval kapcsolatban felmerült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése