2009. október 4., vasárnap

Engedjétek meg hogy bemutassam: Mr. Vagabond

No, ilyen is történik, ráraktam mancsaimat egy pár szőrös Vagabond képre, aki nemmellesleg egy nuimqol EW mech. Jó étvágyat! :)
Mit is kell róla tudnunk? Először is, fontos információ hogy amint meglátjuk, és nincs rajtunk ECM elleni védelem, hátraarc és tipli a bázisig. Legalább 6 fejslottal számolok elsőre, ami kombinálva azzal hogy kifejezetten EW modulokra van specializálva, meglehetősen egyértelművé teszi: amíg nincs létszámbeli hátrányban vagy nemkap célozottan komolyabb ideig sorozatot, a harctér igazán meghatározó alakja lesz. EW modulokból csupán azért is többet bír használni, mivel stat ügyileg az EW robotokat úgy finomítgatjuk, hogy pontosan az ew modulokhoz szükséges statokból rendelkezzen többlettel...
Ami igazi újdonság az nemmás mint a kéz animációja, ugyanis ha megfigyeljük a képeket, egyes helyeken látszódik a robot keze, máshol nem. Ez azért van, mert jelenleg is alakulóban van az új animációs varázslás, melynek keretén belül az eddigieknél összetettebb animációkkal ruházhatjuk fel a robotokat. Korábban is mondtam rá példát, de most igazán komoly példát láthatunk rá, hogy mennyire jól fog kinézni a dolog.
Azért fegyver ügyileg sincs elhanyagolva a Vagabond, pár jólcélzott mágnes töltény bárki vele kekeckedőt észhez fog téríteni: jobb lenne máshol Liquizit bányászat után nézni...

Utószóként: nézzétek el nekem hogy nem pofoztam grafikailag szebb helyzetbe a képeket, ezek a képek szimplán csak renderelve vannak, nekem meg nemvolt kedvem kontár photoshop munkával rontani az összhatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése