2009. október 5., hétfő

Hivatalos weblapon a login offline!

Ezúton kérünk elnézést tőletek, de ideglenesen nem lehet bejelentkezni a weblapon, mivel hogy töröltük az összes live szerveres karaktert, hogy a következő phaseben már rendes fejlődést tudjunk számotokra biztosítani. A következő béta fázisig így valószínűleg nem tudtok majd ott loginolni, természetesen ahogy ezt a fázist elérjük, minden eddig regisztrációval rendelkező személy újra tud majd karaktert készíteni, és így újra loginolhat.

6 megjegyzés:

  1. én úgy olvasok a sorok között hogy lehetséges nem is kell majd novemberig várni az open beta-val. Vagy legalábbis valami ilyesmit olvasok ki ebből :D

    VálaszTörlés
  2. elvileg lehet hogy lesz még egy closed beta, én ilyen téren már abszolute össze vagyok kavarodva, egyszer majd csak ki lesz irva hogy "és most megint van béta, open vagy épp closed" Open biztos hogy nem lesz november előtt, sok még a meló.

    VálaszTörlés
  3. Amikor valami nagy újítás érkezik vagy rollback van akkor szoktak ilyen leállások lenni. Ebből gondoltam hogy hátha.

    És erre a Closed bétára (ha lesz) lesz megint néhány ÚJ meghívott játékos vagy a régiekkel lesz majd tesztelve?

    VálaszTörlés
  4. Annak függvényében hogy hány régi játékos fog újra loginolni, fogunk új játékosokat behívni a játékba.

    VálaszTörlés
  5. Üdv!
    Csatlakozok az előttem lévőhöz...XD

    VálaszTörlés