2009. október 11., vasárnap

Spontán Kérés.

Itt ülök a blog előtt, és nyugodt... mondom NYUGODT állapotomban kijelenthetem, hogy hiába raktam az oldal aljára egy Blogcountert, tökéletesen használhatatlan. Ettől függetlenül eszméletlenül furdalna a kiváncsiság hogy megtudjam, hányan nézegetik aktívan a blogot, és hogy mit is gondolnak a játékról. Pár visszajáró embernél azonnal tudok azonosítani hogy "áhháá, ez az a srác aki múltkor is kommentelt" de érdekelne hogy hány visszajáró olvasónk van, és pár rövid szóban ha lenne kedvetek, nyilatkozzatok meg a kedvemért, hogy mit gondoltok, hogy áll a játék, van-e valami amiről szivesen hallanátok, vagy csak annyit hogy "gábor vagyok, 20 éves, informatikus és néha unatkozok." Minden egyes commentnek nagyon örülnék! ;)

9 megjegyzés:

  1. Gergő vagyok, 23 éves, és alkoholista. Ja ezt nem itt kell? Akkor viszont több mint 25 éve vagyok profi számítógép szerelő és üzemeltető. Étkezési plutóniumot és pénzt veszek olcsón! És mint kiderült mazochista vagyok mert folyamatosan idejárok megtudni hogy hátha elindult e már az open beta annak ellenére hogy tudom mennyire darabosan fog döcögni a játék a gépemen. És amúgyis scak fáj a szívem amikor látom a képeket és azt is látom hogy nem én fotóztam őket.

    Ja és arról akarok hallani hogy egy szerencsés játékos felvételt nyert a programozók jófejségéből a closed bétára. És ez nem más mint ÉN! :D

    Ha egy kicsit összevisszaság volt amit írtam az azért van mert közben heti heteset nézek plusz találtam egy online városépítős játékot és az jár most a fejemben hogy mit hogy is kéne építeni.

    Na béke

    VálaszTörlés
  2. én mondani banzai \o/

    Amugy nézegetem rendszeresen a blogot mert csak itt lehet információhoz jutni. A fórum kihalt kicsit:) Hajrá és találkozunk a következő betateszten.

    VálaszTörlés
  3. Zoom vagyok, Perpetuum fejlesztő, és innen tudom meg a legjobb infókat a saját játékunkhoz. :D

    VálaszTörlés
  4. Prixeus vagyok, ha minden igaz, akkor ismersz a fuctionról(sötéten is tisztán is találkoztunkXD).
    Sci-fi mániás vagyok, egyetem, fanta...lengyelek
    Ja és bármi nemű infó érdekel engem a játékról és eléggé várom!

    VálaszTörlés
  5. Gábor vagyok, 16 éves, már várom az open beta indulását ... NAGYON! Amugy ha mond neked valamit az hogy MaCrocy akkor úgy is hívhatsz :) Ha nem akkor még véletlenüs se tedd. Hogy mit "dolgozok"? Leginkább tanulok mindig, max szabadidőmben hagyom abba és jövök fel ide, meg oda!

    És szerintem nemsok értelme volt az iménti írásomnak, így gyorsan abba is hagyom...

    UI: Jóllenne hallani egy dátumot, és szerintem mindenki tudja milyen dátumra gondolok most ... (persze tudom hogy ez nem így megy, de álmodozni csak szabad, nem nyuszomu....?!

    VálaszTörlés
  6. Hali !

    Zsolt vagyok. Életkoromat eddig még nem tudták a tudósok megállapítani :)

    Sokat dolgozom, sajna éjszaka.

    Engem most igazából az érdekelne, hogy az előző frankó kis robotból amit bemutattál, miért állnak ki nyílvesszők :)

    VálaszTörlés
  7. antennák. 2345 tv csatorna full HDba 8.1 hangal

    VálaszTörlés
  8. Ez így van. Egyrészt hogy tudjuk "maunikát" fogni, másrészt mivel EW robot, ezért főleg sensort próbál turkálni az ellenséges robotokon. Természetesen közben lassít is, szóval idegesíteni próbál. Szerdán kaptok új robotot mivel ilyen aranyosak voltatok! :D

    VálaszTörlés
  9. Heló mindenki, én is gyakran felnézek, és regeltem is a bétára, csak nem aktiválják :( , már egy hete várom...(pedig tök jó lenne a csapattal tesztelni) Amúgy szintén Gábor vagyok és tetszik a játék (vagyis amit eddig láttam belőle), meg ez a blog is ötletes. Várom az új híreket! :)
    A Perpetuum legyen veletek!!

    VálaszTörlés