2009. október 14., szerda

Szerda, szösszenet.

Nos, üdv mindenkinek, több információt is megpróbálok összeszedni hirtelenjében.

Lássuk hogy állunk fejlesztgetés szempontjából.

-Szuper aktivitás. Komolyan mondom az elmúlt hónapokhoz képest tök jól esik látni hogy mennyire görcsölnek az emberek a melón. :D
-Megszüntek az olcsó áron vehető itemek, mostantól mindenkinek igen kemény NIC-t (niai zseton) kell letennie az asztalra az alkatrészekért.
-Elkezdtük tesztelni az indulási körülményeket, és ez alapján kezdő npcket készítettünk el.
-Rákerült egy extra textúra réteg jósok finomságra, immáron tükröződünk is, screenshot a lelketeknek.
-Nagyon jól áll a játék Gang (party) rendszere is, jó pár bug került fixre, ím screenshot.
-Új robot kép nektek: Riveller. Bányász HeavyMech robot.
-Fontos információ, mivel én mondtam butaságot: mutogattam a képeket a szép kezekkel meg minden, és mondtam hogy jön az új animációs rendszer, meg az áldás az égből. Tényleg jön, de ez már future content, tehát a játék kiadása utánra tervezett dolog. Ez nem azt jelenti hogy nem lesznek további robotok, lesznek, csak egyenlőre átváltozó meg mozgó kezek nélkül. Maradnak a megszokott statikus fegyverek addig. A játék kiadása után van csak lehetőség arra hogy ezt az új animációs rendszert elkészítsék a fiúk, és rendesen implementálják a játékba, lévén hogy egyenlőre már az is legfoglalja minden erejüket, hogy a jelenlegi tervekkel elkészüljenek. (viszont szerintem nagyon jól mutatja hogy milyen irányban mennyire komoly grafikai updatekel folytatódhat a játék fejlesztése, "ha minden jól alakul")

3 megjegyzés: