2009. október 30., péntek

Pacsi mindenkinek

Mit is mondhatnék? sose volt eddig több mint 8 ember 0-24 online nálunk... És most a 28 fős rekordot is elértük. wow. Tudom, nem az a hű de nagy szám, de azért több mint szép, főleg ha beleszámoljuk hogy mennyire nehéz a játékot megtanulni, és hogy az emberek java aki kipróbálja a játékot, elfut rettegve, és butaságokat kiabálva a játékról.

Tegnap elég hosszú esténk volt, elöször találkoztunk kifejezetten sok emberrel aktívan a chaten, nagyon mókás volt nézni a tipikus csethangulatot a játék falain belül :D Volt pár igazán kedves hozzászólás, amit lévén hogy külföldiektől kaptunk, gyorsan lefordítok.

[00:46:38] Xan mondja:
Megkell dicsérnem a játék harcrendszerét; sokkal mókásabb mint az Eve-é, még akkor is, ha ugyanúgy működik.
I'll have to compliment the combat system; it is more fun than Eve's, even if it works in the same way.
Ez már valami, nagyon örülünk hogy ennyire tetszik nektek! :)

[00:20:21] Cygnus mondja:
Jaj ne... csak azt ne mondjátok hogy lesz beszélgetős csatorna "bányász karaoke estével"
oh no.... tell me there won't be voice chat channels with "mining karaoke night"
A fenét nem, azonnal felírtuk a hiányzó tartalmak listájára! :D

Nézegettem itt egy oldalt http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm?game=438&bhcp=1 ahol bevagyunk regisztrálva. Lehet hypeolni, azaz voteolni minket felfelé, és nagyon megköszönnénk! :) (Elvileg csak valam 20 szavazat után számolja)

Közben üdvözlök minden kedves űrből ékrezőt ;)

Gondolkoztam továbbá azon is, hogy csináljak-é esetleg tutorial videót bányászáshoz és lődözéshez, mert úgytűnik pár embernek elkélne az ilyen oktató anyag.

Gazdasági hír: A három tag akit említettem, úgyhalottam kartelezni kezd, és előre jól kiszámolják mit mennyiért érdemes felvásárolni. Majd ránézek, pontosan hogyan számolnak, ezzel tanácsot adva az ilyen téren gondolkozóknak ;)

Apró interfész update: a raktér telítettségét már a guiból is kilehet szúrni, nemkell mindig belenézni a raktérbe.

Nagyon szép munka a bug keresésen! Jó energia, jó energiák... Álmodtam az éjjel. Azt álmodtam hogy egy galamb vagyok, aki a tenger fölött repül... Najó, haggyuk. :D (akik az utóbbi sort nem értenék, vegyük úgy hogy megse történt ;) )

2 megjegyzés:

  1. Én álmomban kígyó voltam... :D Csak hogy tudd van aki együtt érez veled.

    Ja és amúgy elfelejtettem megköszönni az Accountot. Megígérem hogy majd valamikor megfogom :D

    VálaszTörlés