2009. október 11., vasárnap

"ÚúúúÚÚúúúú!"-mondta a Zenith.

Vagy valami ilyesmi. Az elmúlt három napban biztosítottam lelkem számára az önfeledt ugrálgatás, táncolgatás, alkoho....ejj. semmi. A lényeg az hogy megtérültem Sopronból, mert arra jártam, és máris adom a következő cuppanós kép combót.

Zenith. Ja igen, szóval Zenith, egy újjabb robot akit betudok nektek mutatni (és még több fog jönni a közeljövőben úgytűnik, sőt még meg is csapkodtak hogy gyorsabban kell pakolni az infókat, mert ha hetente csak 1 robotot mutatnék meg, akkor hamarabb foghatnátok őket kézbe mint hogy végig megyek a listán. Szóval Zenith lenne a Thelodica EW Mech.

Természetben ritkábban találkozunk vele, egyébként nagyon ravasz, cseles kis mech. Húsevő, és... ez nem a national niagraphics. Szóval... Itt is kezes dolgokat nézni, ennek is aranyos mancsa van. Középen a páncél rétegek mögött vész stukkert rejteget.
Őszinte leszek: picit fáradt vagyok. További híreink:
"Zoom mondja: Készülünk a következő closed béta nyitására."- Jól hangzik!
"Zoom mondja: Kész van egy tréler."- ÚúúÚÚÚúúúú! :D
Egyébként meg alaposan brainstormingolás megy úgytűnik játéktechnikai kérdésekről, amikhez fáradtságom miatt épp most nemtudok hozzászólni.
Nemtudom miért de a bloggernek meghalt a képfeltöltés kódja, és egyszerűen nem linkel ki rendesen a nagy méretű képekhez. Így csináltam egy public picasa galériát(alapból odatölt a blogger) és átcopyztam bele a zenith és a vagabond képeket, így nagyobb felbontásban és rájuk nézhettek. http://picasaweb.google.com/MancsPerp/PerpetuumPublic#

Ui: szerintem ez az eddigi legdúúúúrvábban kinéző mech! O.o

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése