2009. szeptember 27., vasárnap

Megint vasárnap.

Nos ismét eljött a hétvége, én ismét dolgozgattam így ismét kevesebb időm maradt a játékkal foglalkozni. (Tudni kell rólam hogy jelenleg hobbiból írom ám ezt a blogot, nekem is megkell élni valamiből ;) ) Gyorsan átgondolom milyen érdekességek történtek, és htmlre vetem őket!

Modellek:
Hét közepén mutattam valami kis épületet, no annak már van pelistal párja... Aztán rájöttem hogy igazából annyira apró kiegészítő épület, hogy túl sok szót nem is érdemel. Elszórva lesznek itt ott. Esetleg csöndben megemlíthetem hogy nemsokára elkészül egy újjabb robot modellje, ezúttal egy EW-mech fog lapátra kerülni, készen arra, hogy a legnagyobb dögöket is laposra jammelje ;)

Zene: Elvileg megint kaptunk adagot, lőszerek kaptak elvileg kissebb áldást, vagy ha nem kapniuk kell mostanában, mert van olyan ami épp hang nélkül üzemel. ^^

Egyéb:
Facebook. Yuy, itt is ott vagyunk! Erre tessék! Facebook account szükséges, és nemfeltétlen extra infóhalmaz, de itt is vagyunk, no.

Kellemes hétvégét! :)

6 megjegyzés:

  1. Köszönjük a fáradozást, hogy meló mellett is próbálod a kielégíteni információ éhségünket.

    Úgy veszem észre, hogy a nyílt bétáig még hátra van jó néhány hónap, talán majd jövőre mi is benézhetünk a játékba.

    Firstman

    VálaszTörlés
  2. Bárcsak megtehetnénk hogy legyen a nyílt bétáig még "jó néhány hónap"... November Open Beta valszeg. Work in Progress! :)

    VálaszTörlés
  3. Ma-Holnap....estig igyekszek új cikket publikálni, nagyon finom lesz ha beérkezik az anyag hozzá! Türelem! :)

    VálaszTörlés
  4. Hogyhogy finom lesz? Csak nem Robot-lecsó recept :D

    VálaszTörlés
  5. Három méteres thelodica kolbásszal. Nyami! :D
    (elvileg este jön a csemege, nincs egyszerűen kedvem megint arról postolni hogy fixfix,ücsörgés,új zene, terepgyakorlat. Ha nemlesz más azért összeszedem ami történt, de reménykedek hogy beesik amire várok ;) )

    VálaszTörlés