2009. augusztus 19., szerda

Yuppi Yaay!

Épp megérkeztem egy kis táboroztatásról, úgyhogy átnéztem az előző három napnyi fejlesztői beszélgetést.

No ami szuperül hangzik elsőre az az hogy a sziklák is vetnek immáron árnyékot. Ez kombinálva a terepárnyékolással, a következő képet adományozta számunkra:Szépen látszik a képen az árnyék vetődés! Ezzel már a robotok, a terep, a növények, a sziklák és az épületek szerepelnek az árnyék listán... Amelyhez azt hiszem már csak a decorok fognak még ugrani.

Okés, a következő érdekesség amit tapasztaltam, hogy a legutolsó teleport amit mutattam, most már szépen animálva lett, szépen villámokat csapkod a földbe a teleport sugárzási pontján.

Ezen felül voltak kisebb zűrök (pl az eng klienst nem tudtuk elérni picit) amelyek fixre kerültek. Csúszómászóba van egy újjabb robot final modellje ha jól halottam.

Fáradtságra hivatkozva, holnapra halasztom a további infó áradatot. :)

2 megjegyzés: