2009. augusztus 5., szerda

Infók

Talán a legfontosabb dolog amiről gyorsan szólnom kéne, az az hogy sajnos rövidebb időre kiszorultak a bétából most azon személyek is, akik rendelkeznek béta accountal. Egyik nap történt egy szerver leállás, ami után a srácoknak újra kellett updatelni az összes szervert, és véletlenül túl friss verzió került a live szerver alá, melyel a live kliens nem kompatibilis. Valószínüleg rövid időn belül azért fixelik. (habár úgysem vagyunk mostanában sokan a live szerón) :)

Árnyékos screenshotoknál feltűnhetett, hogy jelentős fps veszteség érte a játékot... Mily meglepő :D Azért aggódni nemkell, lesz rá szép beállítási lehetőségek, hogy mennyire szeretnénk árnyékot látni, illetve még optimalizálva is lesz, jelenleg viszont azért ekkora az fps veszteség mert viszonylag komoly beállításokkal fut. (nekem pedig elég béka a gépem.) Így jelenleg megváltozott a maximális grafikához szükséges konfiguráció, amely szerintem most legalább 25% több mint eddig volt. Hogy ezt meghatározzam, mély meditációba kerültem, és tippmixx alapon a következőt tippelem:

Max graffhoz system requirements: (szerintem, 35-40fps)
-2.4 ghz Core2 vagy vele egyenértékű
-1gb memória
-Dx9-et támogató videókártya, 256mb memóriával... legyen mondjuk nvidia 8000es széria és fölötte.
Nagyon nagyon max beállításokhoz, és sok ember van előtted.

További kiegészítő infó lehett hogy az új Win7 alatt is simán fut a kliens.

4 megjegyzés:

  1. Hali!
    Azt meg lehetne kérdezni, hogy mifélefajta(csak proci, ram, vga) géppel nyomod?
    Csak azért kérdezem, mert laptoppal készülök(c2d t7200@2 ghz, 2 gb ram, x1400 radeon) és szeretném tudni, hogy elviselhető sebességet tudok-e produkálni?:D
    Köszi

    VálaszTörlés
  2. A minimum gép konfig-ot megadom majd én, ha nálam futni fog a játék röccenésmentesen akkor bárkinél. :)

    VálaszTörlés
  3. A minimáls az más kategória :D Az árnyékok meg a világítás beindításáig 600mhz-celeronon is futott. Az általam fent leírt dolgot arra gondoltam, hogy minden egyes beállítás tövig fentvan, és belebámulunk a nagyvilágba, és még úgy is legyen legalább 25 fps. Az általad említett laptop bőven tud majd teljesíteni... Aztán az is lehetséges hogy én becsülöm túl magasra a lécet, mondom csak tippelgetek. :)

    No, és nem elfelejteni a screenshotjaim kapcsán, hogy eléggé béka a gépem, 2,4 Pentium D, ami holt elavult technológia, és gyengécske. És ezen felül 1920x1080ban sétálgatok, tehát HD felbontásból érkeznek ezek a screenshotok, max grafikával. Egyébként PentiumD 2,4ghz, 2gb Ram, Nvidia 9600gt... utóbbinak köszönhetem a túlélést, mentőöv.

    VálaszTörlés
  4. Hát akkor csaktán elég lesz a lapitopi...
    köszi a választ

    VálaszTörlés