2009. augusztus 11., kedd

Új modellek a nyárson

Húúúha! Épp az előbb kaptam egy kis exkluzív betekintőt az egyik készülő modell animációjából, és habár eddig is láttam rajzot róla, meglepően jóra sikerült.
A hivatalos oldalon fellelhető ezen képen jól láthatóak az ipari tervezésű robotok. A bal oldalon, illetve középen a bányász robotok első, második, és harmadik szintű változata található meg, míg a jobb oldalon egy kis, és egy közepes méretű növény betakarító látható. Ezekből a két kicsit már eddig is láthattuk, ha máshol nem, a hivatalos oldalról. Most viszont a közepes bányász robotról láttam kis videót, és habár nem oszthatom meg veletek a videót, azért felhívnám a figyelmetek pár dologra. :)

A közepes bányász robot neve Termis, nagyon látványos egy mech. Tank jellegben elhelyzett lánctalpa (amely védőpáncélzattal is rendelkezik) stabil állást biztosít számára. Testén levő körübelül 5 db felszerelés pont közül valószínűleg 3 csak is ipari célokat szolgálhat, de ez csak tipp. A különböző fegyverek, modulok testén sokkal dinamikusabban mozognak, mint az eddigi robotokon. A fegyver nemcsak felizzik, és célraáll, hanem előtte szószerint életre kel. A hátán levő gépfegyver alaphelyzetben a földfelé néz, és lomhán hátul lóg, mely célzáskor kifordulva, a robot vállára kerül, és eközben a vállra fordítva egy kissebb páncélt is. A többi fegyver is legalább egy csukló pontal rendelkezik, így nemcsak felemelkednek pihent helyzetükből, hanem szószerint életre kelnek.

Továbbá láttam egy apró videót a közepes bányász modulról, meglepően életvidám apró karmok is segítenek a munkában, akik pihent állapotban csak lógnak, majd ha szükség van rájuk, aktivizálódnak. Komolyan mondom, meglepődtem hogy ilyen jellegű kidolgozást látok ilyen hirtelen, és engem nagyon meggyőzött a munka amit belefektetettek! Végezetel ha minden igaz, álljon itt egy kép, amelyet ajándékba kaptok Melchior mestertől!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése