2009. augusztus 14., péntek

Térkép infók

Nos úgy ítéltem meg hogy már egész jól néz ki a térképünk, ezért egy szimpla ránézést a térképre most megtennénk.No, itten látható három sziget, ami még mindig csak ideglenes, de legalább látható rajtuk pár dolog. Nos, az itt látható szigetek jeleznek 1-1 zónát majd a későbbiekben, és ilyen zónákból fog felépülni később a játék. A zónák között ad lehetőséget átjárásra a teleport, amely a legtöbb esetben oda vissza járatú lesz. Ezen kívül a spéci quest helyekhez fog teleport vezetni valószínűleg, illetve az instanceokhoz. (dungeonokhoz)

A beállításokban megjelníthetjük a feliratokat(pl bázisneveket), ön itt áll, teleport, bázisok helye... Questline különböző érintő pontjai, Terület nevek!(A zónán belül lesznek különböző területek is, ezeket is elkülöníthetjük majd a térképen) Szken eredmények, és ha akarunk a helyzet áttekinhetőségén javíthatunk egy naagy négyzethálóval is. :)

1-1 zóna mérete viszonylag nagy, 400 négyzetkilóméter, de ez persze nem a valós mérete a területnek, hiszen ennek a széle alapból technikai okokból is a környező területet mutatja... (tehát ha például egy kanyonban vagyunk logikusan a kanyon falát fogjuk a terület szélén látni, míg egy szigetnél a szép óceánt, és erre szánni kell területet.) Így kb 200-250 négyzetkilóméter lesz a bejárható terület, ami kombinálva a robotok jelenleg 30-40es sebességével elég komoly séta lehetőségeket biztosít. Tegnap megpróbáltam eljutni úgy egy sziget északi oldalába hogy közben scannelgettem a terepet, és 1 óra múlván fedeztem fel hogy 3/4 úton vagyok. (no, és nem is legális járművel mentem hanem spuri tempóval, szóval totál csíteltem, fejlesztői eszközök rulz :) ) Tehát a bejárható terület mérete viszonylag.. óriási lesz.

Utóbbit kombinálva a bányászással bizony jó idő lesz mire találunk egy megbízható bányász területet, hiszen alaposan ellenőriznünk kell, hogy mit is tartalmaz, (már ha egyátalán találunk is ott valamit. A térkép segít a scanneléseknél, ugyanis rálátást ad hogy hol scanneltünk. Minden terület alapú scan egy szép méretű területről mondja meg hogy ott mennyi van a keresett nyersanyagból. A térképen pedig szép négyzetenként megjelennek hogy hol scanneltünk. Okos bányász úgy halad először végig a terepen hogy mindig úgy helyezkedik hogy egymás mellé pakolja a szép négyzeteket :) Ráadásul a szigetek csupán apró része fog nyersanyagot tartalmazni: különböző méretű foltokban kerülnek elhelyezésre, értékük szerint.

Térképünk ezen felül képes bookmarkok tárolására, azaz ahol épp állunk eltehetünk egy könyvjelzőt, amit később bármikor megjeleníthetünk a térképen. Sőt, ezt a könyvjelzőt elküldhetjük más embereknek is, akik ezt megkapva szintén megjeleníthetik a térképen a helyszínt, így mutatva egymásnak jó helyeket. Hmm...

5 megjegyzés:

  1. Nekem lenne két kérdésem. Ha a térképen be van kattintva az itt áll ön akkor miért nem látszol a térképen?

    A másik meg hogy mennyire gyorsítottad fel a robotodat?

    VálaszTörlés
  2. Az elso kerdesre az egyszeru valasz az hogy "mert bugos" :D

    VálaszTörlés
  3. Az első kérdéshez: ebben a zoom nézetben ráadásul alig látható, mivel még mindig: nagy a terep.

    A robotot asszem dupla sebességre teperhetem fel ha GameMaster jogokkal sétálgatok. (a leggyorsabb robothoz képest) Ehol valami 80km/h körül lehetünk. Speedy Gonzales. Ehhez természetesen rendes játékos semmilyen úton módon nem nyúlhat majd. :)

    VálaszTörlés
  4. Az ikon mondjuk attól még mindig ugyanakkora marad, szóval amit Gargaj mondott :)

    VálaszTörlés
  5. Na akkor ez azt jelenti hogy már screenshotról már megy a bugkeresés. Mostmár Béta Acoount-ot akarok!! :D

    A sebességre pedig csak úgy viszonyításképp voltam kiváncsi mert írtad hogy 1 óra alatt se értél keresztül egy zónán

    VálaszTörlés