2009. június 28., vasárnap

Harcrendszer áttekintő 3/3

Átgondoltam a dolgot, és úgy döntöttem, hogy a harmadik bejegyzésben sorra venném a használható eszközöket, felsorolva képességeiket.

EW eszközök. (electronic warfare=elektromos hadviselés)
Ide olyan eszközök kerülnek, amelyek általában gátolják az ellenfél harcképességeit.

Szenzor tompító
Mint korábban is említettem, a célpontra lövés egyik alap feltétele, a célzás, mely rendelkezik célzási távolsággal(ami megegyezik szenzorunk hatótávjával) illetve célzási idővel. Amennyiben ellenfelünkön szenzor tompítót használunk, mindkét tulajdonságot rontjuk. A célzási idő nőni fog, a célzási távolság pedig csökkenni. Kiemelten hasznos, ha az ember távolsági harcot kíván vívni.
Szenzor Zavaró (jammer)
Személyes kedvencem. Ciklusidőnként kísérletet tesz arra, hogy megzavarja az ellenfél célzó berendezését.(szenzorát) A sikeresség függ a szenzor erősségétől.(Amely igazából egy meglehetősen homályos attribútum, amennyiben megtudok róla valamit ezen felül, megosztom majd veletek :D) Amennyiben sikeres a megzavarás, célpont ellenfél elveszíti a célzó listáról az összes befogott célpontját.
Demobilizátor
Olyan eszköz, amely lelassítja az ellenfél mozgását. Szökésekhez(vagy épp ellen), illetve távol tartásokhoz ideális. Jelenleg két demobilizátor használata eszméletlenül hatásos, ezért többször is ajánlottuk nerfre, vagy stacking hátrányra. (két darab használatával az átlag 30as tempóból, 4km/h-t lehet faragni)
Szenzor zavarvédő
A jammer antija, amely semmi egyebet nem szolgáltat, mint megnöveli az esélyét, hogy elhibázza az ellenfél jammere a zavarást. Reményeink szerint kiegészül tudása valami egyéb funkcióval, hiszen ha az ellenfél nem használ jammert, teljesen felesleges jelenleg viselni.

Support/Egyéb eszközök

Szenzor erősítő
Növeli a szenzorunk erősségét, így távolabbra, és gyorsabban tudunk majd célozni.

Pajzsgenerátor
Pajzsot képez a robotunkra, melynek fenntartási költsége szinte nulla, viszont minden elnyelt sebzés után energiát vesztünk. Az elnyelés mértéke függ a robot méretétől, és a pajzs átmérőjétől. (ebből keletkezik egy sebzés/energia érték) Fontos megjegyezni, hogy ha felkapcsoljuk a pajzsot, nem lehet fegyvereket használni! (töltényes fegyvereket)

Energia fegyverek
A játék rendelkezik jelenleg Energia áttöltő, Energia csapoló, és Energia semlegesítő fegyverrel. Az áttöltő support fegyver, amellyel másik robotnak adhatunk át energiát. A csapoló (vampire) energiát lop el az ellenféltől, a semlegesítő pedig tőlünk is, és az ellenféltől is energiát "szüntet meg". Mivel a játékban az akkumulátor kimerülése, szinte egyenlő a biztos halállal, ezért ezen fegyverek használata kiemelten fontos!

Távolsági Support eszközök
Távolsági szenzor erősítő. Erősíti a célpont szenzorát. Csak addig marad meg ez az érték, amíg a célpont folyamatosan a modul hatása alatt áll. Amennyiben a kontaktus elveszik, következő ciklus elejétől kezdve megszűnik a hatása. Ez a szabály egyébként érvényes az összes távolsági eszközre. Távolsági páncél javító (azaz heal!) segítségével feljavíthatjuk a célpont páncélját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése