2010. május 31., hétfő

Új patch, új játékosok!

Üdvözlet!

Immáron jó pár nap eltelt, mióta sikerült kiadnunk a legutóbbi frissítésünket a játékhoz, sok érdekes újdonságot hozva, mint például a támaszpontok, küldetések, vagy épp a gyors csereberélés lehetősége.

Azt hiszem elmondhatjuk hogy egyre jobb minőségi elvárások mellett adjuk ki a patcheket, és már alig kell utána javítani a dolgoknak. :)

Nos, szeretném köszönteni a sok új játékosunkat, akik nemrég csatlakoztak a bétához. Nagyon sok béta regisztrációt fogadtunk el az elmúlt napokban, így aki még nem került be a bétába annak is érdemes beletúrnia a leveles ládájába.

Van itt pár fontos dolog a megbízásokkal kapcsolatban, amelyeket tudtommal egyenlőre sehova nem írtunk le, úgyhogy mivel közérdekű információkról van szó, gyorsan megosztom veletek.
-Minden céghez rendelkeztek egy viszonnyal, amely folyamatosan növekszik ahogy küldetéseket csináltok. Minden küldetés bizalmassági szintekhez van kötve, először csak az 1-es bizalmassági küldetéseket láthatjátok. Hogy nagyobb szintbesorolású küldetést kaphassatok, feljebb kell tornászni az adott cégnél a viszonyt, küldetések elvégzésével. A választó vonal a különböző szintek között az egész számok, tehát ha a kettes bizalmassági szintet akarjuk elérni, 1.00-ás viszonyt kell kialakítanunk. Ha eléritek a 6.00-ás szintet, akkor elmondható, hogy a küldetésrendszer jelenlegi formája mellett, sikeresen befejeztétek az adott céghez tartozó küldetéseket. (nem lesz két perc :) )
-Rendelkezünk egy szabállyal is, amellyel megpróbáljuk megakadályozni hogy állandóan csak egy küldetést csináljatok. A szabály úgy hangozna, hogy csak akkor vehettek fel egy küldetést, ha az előző 10 elvégzett küldetésetek között nem szerepel háromszor.

Ezekkel kapcsolatban hamar változások várhatóak, így:
-A(feljebb említett) farmolási szabályt megváltoztatjuk, 3-ről 6-ra emeljük a limitet.
-A küldetés tárgyak hamarosan újrahasznosíthatóak lesznek, így ha véletlenül marad felesleg nálatok, az se fog kárba veszni.
-A küldetésekért járó viszony bónuszokat kicsit átfogom dolgozni, mivel jelenleg túl nagy különbségek vannak a küldetések által adott értékek között.

Ha feltornázzátok magatokat 1.00-ás viszonyig, lehet kalandozni a támaszpontokra, tovább küldetésért. :)

No, és végül, íme egy szép screenshot az ICS támaszpontról.


3 megjegyzés:

  1. Üdvözlet mindenkinek!

    Nagyon megtetszett a játék, sok olyan dolog van ami beindította a fantáziámat, és a robotok fantasztikusan néznek ki.

    A kérdésem a következő lenne, érdemes -e még jelentkezni a zárt beta -ra vagy nemsokára lesz nyílt.

    Sok sikert a játékhoz!

    Ha nem bántok meg senkit megkérdezném, hogy EVE online hasonlóság véletlen vagy átvettetek néhány ötletet? Nem gondolnám, hogy össze lehet hasonlítani a kettőt csak nagyon sok helyen EVE klón -ként említik, (nem elég jónak lenni, annak is kell látszani) ezért rossz fényben tűnik fel a játék, mert ilyenkor elfelejtik a pozitívumokat, egyediségeket megemlíteni. Ezért érdemes lenne tisztázni szerintem a dolgot. Engem érdekel, hogy külön nektek jutott eszetekbe az ötlet vagy sem, s nem baj ha nem, de szerintem érdemes tisztázni.

    VálaszTörlés
  2. Kérem a játék készítőit, adjanak valami elérhetőséget, egy interjúval kapcsolatban keresném őket. küldtem az info és a support cimre is, de nem jott válasz.

    VálaszTörlés
  3. Megkaptam a választ a kérdésemre köszönöm.

    VálaszTörlés