2010. június 23., szerda

Effekt patch

Sziasztok!

Az utóbbi pár hónapban úgy tűnik sikerült végleges jellegűre faragnunk a játék főbb elemeit, így most sokkal több időnk van a játék egyensúllyal, grafikai simíttatásokkal és modellekkel foglalkozni.

Habár ezek a mostani frissítések koránt sem nagyok, mégis sok mindenre lehetnek hatással, mint ahogy a prototípusoknál a módosítgatás tette, vagy ahogy a teleport rendszer, és az extra támaszpontok letétele biztosít biztonságosabb/gyorsabb játékot számotokra. Úgy tűnik hogy sikerül időzítenünk is a frissítéseket: Igyekszünk időről időre valamilyen újdonsággal előállni. Így ismét elérkezett az idő számunkra egy új patch kiadásához!

A patch fő eleme az átgondolt effekt rendszer, amihez először is pár új grafikai felületet készítettünk, (például információ arról hogy hány effekt van éppen rajtad) de bevezettünk limitációt az effekt használatra, hogy kicsit helyre billentsük a fókuszált elektronikus hadviseléssel kapcsolatos problémákat.


Az új effekt rendszer számunkra is nagyon sok kihívást és újdonságot biztosít majd a közeljövőben: lehetőségünk lesz hamarosan befejezni a Csapat bónusz rendszert, és talán majd később időjárás/területi hatások létrehozásában is hasznos lesz.

Mivel csináltunk egy szép ciklus mutatót az effektekhez, úgy gondoltuk hogy épp itt az ideje hogy az általatok már sokszor kívánt fegyver/modul ciklus idő mutatót is elkészítsük.


Kalóz konvoj esemény

Nemrégiben értesített pár "kalóz" hogy bizony közösségi eseményt szerveznek, ahol a játékosok feladata egy kalózokból álló konvoj kulcstagjának leszerelése. (technikailag apró darabokra lövése) Feltétlenül ajánlott a részvétel, hiszen a sikeres akció Nehéz mech ajándékot takar, illetve a fejlesztők részéről biztos néhányan majd megfigyeljük az eseményt, biztosítva hogy minden elveszett robot visszakerül a gazdájához. További információk(angolul):
http://forums.perpetuum-online.com/topic/2221/pirate-convoy-event/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése