2010. január 15., péntek

Az új gyártási rendszerről.

Mivel igen sok kérdés merült fel az új gyártási rendszerrel kapcsolatban, ezért úgy döntöttünk hogy megosztunk veletek pár információt arról, hogy mi is várható a közeljövőben. Ez a cikk nem fog kitérni a rendszer legapróbb részleteire. - mivel hogy még nem teljesen implementált, és tesztelt tervről van szó - így sok dolog még változhat.

Először is: a szabadalmak és licencek megszűnnek. Ez nem azt jelenti, hogy az ebbe fektetett pénzetek azonnal eltűnik, bizonyos keretek között kompenzálni fogjuk az ilyen tárgyakkal rendelkezőket. (valószínűleg felvásároljuk tőletek ezeket az alaprajzokat.)
Az új gyártási rész két részt fog tartalmazni: Tömeggyártás, és prototípus készítés.

A tömeggyártás hasonlóképpen fog működni mint a jelenlegi rendszer, viszont ahelyett hogy szabadalmak vasárolnánk, tárgyak elemzéséből fog kiindulni a rendszer. (rekonstrukció) Bármilyen tárgy képzeheti majd ilyen vizsgálat tárgyát, melyet egy fejlesztési csomag segítségével végezhetitek el, majd ebből létrehozhattok egy kalibrációs programot. (Ez a folyamat mind a tárgyat, mind a fejlesztési csomagot megsemmisíti. Továbbá, a fejlesztési csomagok több kategóriára fognak bomlani minőségi és fejlettségi szint szempontjából, és különböző tárgyakhoz különböző fejlettségi szintű csomagra lesz szükség.) A kalibrációs program segítségével beindíthatjátok majd egy tárgy tömeggyártását. Viszont a kalibráció minden egyes gyártás lefutásakor veszít majd a pontosságából (csökkentve az idő -anyaghatékonyságát a termelésnek), szóval időről időre újra kell majd kalibrálni ezeket a gyártósorokat egy új kalibrációs program használatával.

Tehát, a tömeggyártás ilyen jellegben fog zajlani a rekonstrukció segítségével. De ehhez alapból szükség van egy kezdő tárgyra, így egy új gyártási folyamatot is bevezetünk, amit prototípus készítésnek hívunk. Ezzel a rendszerrel bármilyen tárgyat létrehozhattok majd a semmiből, viszont meglehetősen magas anyagi szükséglettel. Az így előállított tárgyak minden szempontból ugyanolyanok lesznek mint a többi tárgy, leszámítva az gyártáshoz szükséges anyagi költséget. Ezeket a prototípusokat használhatjátok majd fel később a tömeggyártásra, a rekonstrukció segítségével.

Hogy ne legyen minden tárgy azonnal és mindenki számára elérhető a prototípus gyártáshoz, ezért az új gyártási rendszerhez hozzáadunk egy tudásbázist - egy amolyan enciklopédiát, ahol gyüjtöd az információkat a Niáról, az idegen technológiáról és valószínüleg többről (történet, küldetés infó, van pár ötletünk). Az NPC-k által dobott lootból kinyert információkkal bővítheted ezt a tudástárat. Amint egy tárgyról elegendő információ gyűlik össze, máris gyárthatsz belőle egy prototípust.

Így úgy tudunk majd új tárgyakat a játékba implementálni, hogy gyakorlatilag npck dobnák őket lootként. Ahogy a játékosok tudásbázisa nő, mindig lesznek új tárgyak amikből új prototípust tudnak építeni, és onnan tömeggyártásra vihetik. Utána mások ezt megveheti majd, és ők is kezdhetnek belőle tömeggyártást a későbbiekben.

Alapvetően ez lenne tehát az új rendszerben nyersanyagok és a tárgyak áramlásának folyamata. A részleteken még mindig folyamatosan dolgozunk, és természetesen szívesen látjuk a ti véleményeteket is ezekkel kapcsolatban a kommentek között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése