2009. december 13., vasárnap

Hétvégi összefoglaló

Üdvözlet!

Kellőképpen érdekes hét áll mögöttünk, hiszen ahogy kikerült az új patch, természetesen új bugok is jelentkeztek, amiket gyorsan orvosulnunk illett.

Viszont mielött alaposabban átnéznék mijóságok esnek felénk, nem rég jutott fülembe a hír, hogy mivel egész bugmentes a szerver, ezért megint beengedünk pár ember a várakozó listáról. Így lehet érdemes benézni a postaládába! :) (egyéb infók: felhívnám rá a figyelmet hogy csak confimed, azaz visszaigazolt emaileket van módunkban elfogadni. Amennyiben nem kaptál visszaigazoló emailt, ellenőrizd a spam szűrőd, mert lehet hogy túl érzékenyre van beállítra! Továbbá a motivációs levél hiánya, vagy nem megfelelő kitöltése meglehetősen csökkenti a zárt bétába való bejutást. :] )

Nah hol is tartottunk. No igen, épp hogy kiraktuk a patcht, szembesültünk a lehető legkellemetlenebb dologgal: nem működött a rendfenntartó erő, a játékosok bármikor egymásnak eshettek, bárhol. Ráadásul az npck valamiért érdekesnek találták a rendőri tornyokat, és előszeretettel lófráltak körölüttük... Amolyan esetlen álmokkal, mint hogy végeznek a toronnyal. Mindkét problémát viszonylag gyorsan javítottuk, majd ezzel a lendülettel úgy is állítottuk be, hogy az eddig szabadon használható EW illetve energia modulok is pvp érzékenyek lesznek, így már ezért is fog járni a bünti.

Pár órányi elmélkedés után rájöttünk, hogy a ménykübe is eléggé hosszú és unalmas most a játék korai szakasza, piszok nehéz a kezdő robotról eljutni a könnyű kategóriára. Ezért létrehoztunk egy új npc kategóriát, amit frakció drónoknak hívunk, és a drón illetve a könnyűrobot kategória között jelentenek majd bevételi lehetőséget, szórakozást. :) Ellentétben a sima drónokkal ők az adott frakcióhoz való fegyvert dobják már, tölténnyel együtt. (Azért remélem még kicsit javul majd itt a helyzet) Továbbá, hozzáadtuk az összes drón lootjához az úgynevezett drón kernelt, amely egy új eladható kernel típus, ezzel növelve az összes drónból bejövő összeget. Ezzel egyetemben apró balance: immáron egy npc sem dob előre csomagolt fegyvert.

Apró ügyetlenkedésemnek szerencsére, sikeresen megsemmisítettem 2 percnyi szuper jelenetet a gameplaymovieból, habár még így is egész jó lett. Utólag is elnézést amiért viszonylag kopár területen vettük fel a videót: A külső szigetek egy a tengerhez közeli területén készült a felvétel, és a hegyoldal azon pontján nem igazán nőtt eddig növényzet. Eddig. (emlékezzünk, ezt a problémát a természetes terjedés megoldja majd ^^) Plussz, a youtubeos videó elég szutyok lett, elcsúszott a hang, valószínüleg újra felkéne töltenem... Élmény program, komolyan mondom. Bezzeg Vimeoval nemvolt semmi gond. (morog)

Elkezdtem csinálni egy wikis oldalt a perpetuumnak, elöször angolul, amihez itt férhettek hozzá -> wiki page. Amennyiben valaki szeretne hozzátenni, megteheti a szokásos módon, illetve amíg nem érzem késznek addig nem is éles a cikk, tehát kívülről csak úgy nem lehet elérni. Minden hozzájárulást előre is köszönök! :)

Közösségi hírek.
lehet hogy külön kategóriát kéne ehhez szülnöm?
Mint arra korábban is volt példa, most is beérkezett felénk egykét egész kacagtató képdarab, íme:
Triandlus... Valahol ott a távolban...

Perpetuum: Tele édes cuki plüss állatokkal. Khm. Tele HALOTT édes cuki plüss állatokkal.
vagy valami ilyesmi. Ezzel mégis hogy vitatkozzak?!

Habár azok akik saját perpetuumos fan oldalaikat simogatják néhány csöndes estén nem tudják, de én igyekszek rátok is figyelni, és remélem hogy összejön annyi tartalom hogy bátran linkelhesselek titeket! :)

Nagyon örülök hogy sokan elkezdtétek használi a Sequert, az új szállító mechünket, akár npc vadászatról, akár bányászatról legyen szó, a csapat tagjaként hogy cipelje a lootot. Szóval körbe néztem és találtam ám itt egy szép tervrajz-artwork dolgot, a Sequert felülmúló mechről. Had mutassam be a következő generációs szállítót: Daidalos-t. (Megjegyzendő hogy ez a mech csak a játék kiadása után kerülhet majd implementálásra!)
Sziasztok! :)

2 megjegyzés:

  1. Hi!

    Mennyi esely van ra hogy proxy mogul is mukodni fog a gama? (Ahol most vagyok csak 80-as port van proxyzva a tobbi direkt megy ki, de gama megsemindul tehat gondolom 80-as portot hasznalja...)
    esetleg kezdetben csak HTTP connect tipus tamogatasa....?

    VálaszTörlés
  2. Jelenleg nem támogatjuk a proxy használatot, habár a jövőben nem elképzelhetetlen, hogy lesz rá lehetőség.

    Habár ettől függetlenül megfelelő szaktudással tudtommal tudod a számítógéped teljes internet forgalmát egy adott gépen keresztül átráncigálni, socks proxy segítségével.

    A játék egyébként pár helyen tudtommal valóban használhatja a 80as portot, arról hogy ennek blokkolása mennyire zavarhatja a program futását, viszont nincs információm. :)

    VálaszTörlés