2009. december 22., kedd

Infó hegyek

Üdv mindenkinek! Kicsit levagyok csúszva a blog fordítással, mert mostanában előre szoktam venni az angol blogot, lévén hogy meglehetősen nagyobb forgalom esik arra felé, és jelenlegi játékosaink java is ott van. Aztán néha megjárom úgy hogy leírom és a nagy rohanásban napokat csúszik a fordítás. Utólag is bocsánat :(

Szóval mit is írtam? Ja igen. Megint egy hét telik el a fejlesztésből, aztán felkapom a fejem hogy új infók szivárogtak ki a játékosok felé innen onnan, szóval lehet hogy nekem is bekéne számolni róla, hogy mit is sütögetünk.

Elöször is, piszok jól haladunk a küldetés rendszerrel. Már bőven tesztelgetjük, és jól működik. Jelenleg három fajta küldetés feladatunk van: menjoda, gyüjtsebből, lőjjéolyat. Ezek az alap építő elemei az összes küldetésnek. Ezekből készül el a teljes feladat lista az adott küldetéshez, amelyet vagy előre tud majd a játékos (menj oda aztán lődd le azt), vagy helyben "amikor elérkezett az idő" egyszer csak bevigyorog a játék hogy "nah eddig jól haladsz, de most...!"
Minden küldetésnek lesz ilyen "standing" követelménye. Ötletem sincs hogy mi a standing megfelelője a terveinkben, Viszonyt jelentene a fejünkben a szó. Szóval vannak a különböző frakciók a játékban, akikhez a viszonyodat méri a rendszer, és attól függően hogy az adott küldetést felkínáló frakcióval mennyire vagy jó hangulatban, kaphatsz küldetést, vagy éppen nem. Aztán még tudunk ám küldetéseket egymás után csatolni, azaz csak akkor vehetsz fel egy küldetést ha az előző részét mondjuk elvégzed, így haladva az adott küldetés sorozat történetében. Aztán persze vannak ismételhető küldetéseink is... ez is kell, mivel jelenleg nem igazán van időnk egy évtizedre elegendő küldetéssel előállni.
A küldetésekért járó jutalom sok fajta lehet: Pénz, bármilyen tárgy, és persze viszony módosítók frakciókhoz. (lehet pozitív vagy negatív, és akár egyszerre több frakció álláspontját is módosíthatod egy küldetés leadásával) Lesznek olyan küldetések is ahol dönthetsz, melyik bázison akarod leadni a küldetést: Az ilyen küldetéseknél a különböző befejező helyszinek, különböző jutalmakat kínálhatnak fel.

Apró frissítés: A térképen elhelyzhető helymegjelölő kis eszközünk (Úticélnak hívjuk, de tudnátok mennyit szívtunk vele amíg kitaláltuk a Waypoint angol szó magyar használható megfelelőjét.) immáron a terepen is látható, a terepobjektumok között is, így vígan odatalálhatunk anélkül hogy három másodpercenként a térképet nézegetnénk.
Okés a második infó. Hibrid robotok. Mi a ménykük azok? Meglehetősen régi játék tartalom, csak eddig nem igazán akartunk előhozakodni vele, főleg a gyártás miatt. A lényeg az, hogy minden robotot három rész alkot jelenleg is a játékban: Fej, test, láb. A lényeg az hogy ezeket bármikor tudjuk mixelni, és ezekből új robotokat létrehozni. És úgytűnik hogy a közeljövőben nektek is megadatik a lehetőség erre.

Szóval álljon itt egy példa: Megfogtam az arbalest testét és elkezdtem rá lábakat meg fejeket variálgatni:

Intakt-Arbalest-Cameleon
Baphomet-Arbalest-Waspish
Argano-Arbalest-Laird

Oké, hát ez eddig szuper... De mégis miért is szuper? Nos azon kívül hogy másképp néznek ki a robotok (ha-ha-ha) minden egyes darabja a robotnok (fej-test-láb) külön cipeli a robot paramétereit, bónuszait. Tehát ha összekeversz egy lézeres bónuszos robot testét egy rakétás fejével és lábával, a végeredmény egy olyan olyan robot lesz, amely mind a két eszköz használatára fog bónuszt kapni. Logikusan megfelelő bontott arányban. Technikailag bármilyen darabot bármivel összerakhattok, ezzel bármilyen célú robotot előállíthattok. Azaz ha kedvetek van, egy EW-szállító mech is kisülhet a pakliból. Persze, mivel a különböző részek viszik a robot paramétereit, ezért könnyen lehet használhatatlan kombinációkat is kihozni: Itt egy robot, de jó hogy kap bónuszt EW-re, de hogy nincs hozzá processzora, és ezért használhatatlan... Vagy esetleg túl hamar lemerül.. És már dobhatjuk is a kukába. Tehát elöször stat szöszölés, számolgatni hogy melyik alkatrész hány felszerelés helyet ad, bónuszokkal kalkulálgatni hogy jó is legyen ééééés megépít. Hogy hogyan? Na arról majd később ;-)

Sziasztok, közbe rohanok, mert megint hajnali 3, és aludni is kéne. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése