2009. november 10., kedd

Videó, tőlem nektek!

Szóval már régóta az a helyzet, hogy nagyon sok kezdő játékosunk gondban van az interfész kezelésével, amihez hiába próbálunk mellékelni a fórumon képekkel tarkított tutorialt, nem igazán haladunk egyről a kettőre. Ezt már csak tetőzte, hogy kikerült valami olyan gémpléy movie a netre, amire ha ránézett az átlag jónép, azt se tudta mi zajlik. Úgy hogy felmértem a szabad helyemet (most éppen nem sok) és felvettem egy rövid videót (aláírom nem sokkal jobb minőségben), majd teleaggattam mindenféle nyilakkal, hogy ez mi az mi. Aki már bejutott a bétába, biztos vagyok benne hogy villámgyors talpalóként használja majd, és egyértelműen megfogja érteni ebben az 5 percben a játék harcrendszerének alapjait. Aki csak kívűlről nézelődne: Ígérem a héten felszabadítok 40 gigát (ennyi kell kb a FullHD videó nyerselraktározásához ala fraps), és a héten kaptok egy nem tutorialt, hanem Simán BattleMoviet, fullHD, 1920x1080. Benézünk az állomásra is talán. :)

2 megjegyzés:

  1. hát nekem nem mutatja a távolságot a tereptárgyak infóablak. Csak a célpont neve és típusa van. Ezt valahol külön kell beállítani ?

    VálaszTörlés
  2. Húzd szélesebbre az ablakot :) (jobb alsó saroknál fogd meg)

    VálaszTörlés