2010. március 21., vasárnap

Apró szünet után.

Az elmúlt két hétben keményen dolgozott mindenki, nekem meg sajnos nem igazán volt lehetőségem screenshotokat mutogatni. Kis pótló:


Sajnos a patcht továbbra is el kellett csúsztatnunk, most csütörtök hangzik egész biztosnak, reméljük hogy sikerülni is fog. :)

Szóval mi is lesz az új patchben?
-A teljes bázis GUI-t felújítottuk, és szép új hátteret kapott a bázisbelső is (SyncOS, hehe)
-Az új gyártási rendszer
-A terepet átdolgoztuk, sok utat és dekort raktunk le
-Új szikla dekorok.
-pvp zászló rendszer, a pvp zűrök elkerülése végett. (a police rendszer mellé)

Rajzoltam angol blogra valami kis folyamatábraszerüséget, arról hogy hogyan is működik az új gyártási rendszer. Fordítok egyet :)

1. A Zsákmányok részei lesznek a kernelek és a dekóderek.

2. Prototípus készítéshez szükség van tudásra, (amit Kernelekből szerezhet a játékos, azok feldolgozásával) illetve sok-sok alapanyagra. Az eredmény egy teljesen átlagos tárgy.

3. A visszafejtéses módszer a következőképp működik: a dekóderrel elemezhetünk egy tárgyat(opcionálisan azt amit épp létrehoztunk prototípusként) majd ad egy, a gyárban üzembe helyezhető kalibrációs programot. Fontos megjegyezni hogy a dekódolt tárgy és a dekóder is megsemmisül.

4. Gyártásba indítható a kalibrációs programmal a kívánt eszköz/tárgy. A gyártáshoz szükséges idő, illetve nyersanyag a felhasznált dekóder szintjétől függ. (a 3. lépésben létrejövő kalibrációs programnak ez alapján módosulnak az értékei) Fontos megjegyezni hogy használat mellett folyamatosan félrekalibrálódik a gyártást irányító program.

5. Amennyiben úgy érezzük hogy már nem éri meg gyártani a rendelkezésre álló kalibrációval, újból dekódolhatunk egy eszközt, melyből ismét jobb kalibrációs programot nyerhetünk.



És végül, egy kis artwork. :-)


Igyekszünk minél többet polírozni a patchen, hogy minél többeteknek adjunk indokot a játékba visszatérésre ;)

Találkozunk a patch kiadásának napján!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése